بهترین جراح ژنیکوماستی

درباره بهترین جراح ژنیکوماستی

در مقاله پیش رو قصد داریم به اهمیت انتخاب بهترین جراح ژنیکوماستی و تاثیر آن بر ماحصل جراحی ژنیکوماستی بپردازیم.

پیش از پرداختن به این مهم ، لازم می دانیم جهت تفهیم بهتر مطلب ؛ در ابتدا توضیحاتی در ارتباط با مفهوم ژنیکوماستی و عوامل ایجاد کننده آن ارائه نماییم.

ژنیکوماستی چیست ؟

ژنیکوماستی در اکثر موارد وضعیت خوش خیمی است که سبب افزایش بافت غددی پستان در آقایان شده و به بزرگ شدن سینه آن ها می انجامد.

این اختلال ممکن است در یکی از سینه ها یا در هر دو سینه ایجاد گردد.

در رابطه با بیماری ژنیکوماستی لازم به ذکر است که این اختلال در پاره ای از موارد ، هیچ نوع دردی در پی ندارد اما گاهی اوقات ممکن است منجر به بروز درد و حساسیت در سینه ها شده و در فرد ایجاد ناراحتی نماید.

بهترین جراح ژنیکوماستی

علت بروز ژنیکوماستی چیست ؟

عدم‌ تعادل در سطح هورمون های جنسی ( به دلایل فیزیولوژیک در اکثر موارد ) ؛ اصلی ترین عامل بروز ژنیکوماستی می باشد که در ادامه به آن ها اشاره می نماییم.

برخی آقایان در سنین بلوغ و به دنبال تغییرات هورمونی ناشی از آن ، دچار ژنیکوماستی می شوند که پایدار باقی می ماند.

بعضی از مردان با رسیدن به پایان دوران میانسالی با ژنیکوماستی مواجه می شوند.

یکی دیگر از علل مهم ابتلا به ژنیکوماستی ، مصرف داروها می باشد ؛ به عنوان مثال ، داروهایی هورمونی و یا استرویدی که متاسفانه ورزشکاران برای برجسته شدن ظاهری عضلات استفاده می کنند می تواند سبب بروز ژنیکوماستی گردد.

از دیگر عواملی که در ایجاد ژنیکوماستی می تواند نقش داشته باشد ؛ ابتلا به برخی بیماری ها همچون اختلالات تیروئیدی ، بیماری های کبدی و غیره می باشد.

اهمیت انتخاب بهترین جراح ژنیکوماستی

بیماری ژنیکوماستی ، نه تنها از لحاظ ظاهری موجب بدفرم شدن اندام مردان می گردد و کاهش اعتماد به نفس آنان را در پی دارد ؛ بلکه به دلیل درد و ناراحتی ای که عمدتا در ناحیه سینه ها ایجاد می نماید می تواند بسیار آزار دهنده باشد.

لذا آقایانی که با این عارضه ، روبرو هستند می بایست به منظور اصلاح آن به یک فوق تخصص جراحی پلاستیک خوب مراجعه نمایند.

انتخاب بهترین جراح ژنیکوماستی اولین و اساسی ترین قدم در راستای اقدام به درمان این بیماری می باشد و با نتیجه عمل ارتباطی مستقیم دارد.

بهترین جراح ژنیکوماستی چه کسی است ؟

بهترین جراح ژنیکوماستی می بایست دارای بورد فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی باشد.

یک جراح ژنیکوماستی حاذق و مجرب ، قادر خواهد بود با تکیه بر علم خود و نیز با توجه به تجربیات متعددی که در حوزه کلیه اعمال جراحی پلاستیک ترمیمی و زیبایی اکتساب نموده ؛ جراحی ژنیکوماستی را به بهترین نحو ممکن به انجام برساند.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس با ما