لیفت سینه

لیفت سینه که در اصطلاح پزشکی به آن ماستوپکسی می گویند نوعی جراحی زیبایی به منظور جوانسازی سینه است که طی آن سینه های افتاده بالا کشیده می شوند و در نهایت فرمی برجسته ، گرد و زیبا در آن ها ایجاد می گردد.

همانطور که می دانید سینه بانوان یکی از نشانه های زنانگی در اندام آن ها می باشد و داشتن حالتی برجسته و سفت ، یک ظاهر ایده آل در پستان محسوب شده و جلوه ای جوان و زیبا به آن می دهد. هنگامی که در اثر عوامل مختلف مثل بالا رفتن سن ، بارداری ، شیر دهی ، تغییر وزن و غیره سینه خانم ها دچار افتادگی و شل شدگی شده و به اصطلاح حالتی دراز و کشیده پیدا می کند می توان به کمک جراحی لیفت سینه این نازیبایی ها را اصلاح نمود و مجدد جلوه ای مناسب و جذاب برای آن ها به وجود آورد.

نکته ای که باید نسبت به آن توجه نمایید این است که عمل جراحي ليفت سينه تنها موجب بالا آمدن ، زیبایی و خوش فرمی سینه های شما شده و کمکی به بزرگ شدن آن نمی کند لذا چنانچه به دنبال حجیم نمودن سایز سینه هایتان هستید باید از عمل پروتز سینه نیز در کنار لیفت سینه هایتان بهره بگیرید.

مزایای لیفت سینه

مسلما انجام هر گونه اعمال زیبایی چنانچه با موفقیت همراه باشد در درجه اول موجب رضایت شخص از ظاهر خود و در پی آن افزایش اعتماد به نفس او می گردد. در ادامه دیگر فواید عمل لیفت سینه را برمی شماریم :

1. بالا آمدن سینه ها
  2. خوش فرم شدن حالت سینه ها
  3. برجسته شدن و سفت به نظر رسیدن آن ها
  4. داشتن ظاهری پرتر در قسمت بالایی سینه ها
  5. کوچک تر شدن پوست تیره اطراف نوک پستان ( آرئول )
  6. اصلاح موقعیت مکانی و جایگاه نوک پستان و قرار دادن آن ها در مرکز سینه

کاندیدای مناسب برای لیفت سینه

افرادی که برای انجام عمل ليفت سينه مناسب هستند به شرح زیر می باشد:

• بانوانی که نوک سینه آن ها به سمت پایین است.
  • مادرانی که پس از بارداری و شیر دهی هاله اطراف سینه هایشان بزرگ شده است.
  • خانمی که به دلایل مختلف دچار افتادگی و شلی در سینه هایش شده و پستان های وی دیگر قوام و سفتی قبل را ندارد.
  • به طور کل شخصی که می خواهد جراحی ليفت سينه داشته باشد باید از نظر روحی و جسمی از سلامت کامل برخوردار بوده و سابقه بیماری های سخت را نداشته باشد.

لیفت سینه بدون جراحی

بالا كشيدن سينه با ليزر ، RF و ليفت سينه با نخ از روش های غیرجراحی و غیرتهاجمی به منظور اصلاح افتادگی سینه می باشند که موارد استفاده بسیار خاص و محدود دارند و بهبود آن موقتی بوده و نمی توان از آن نتایج چشم گیری انتظار داشت.

رایج ترین سوالات عمل لیفت سینه

عمل ليفت سينه یکی از انواع جراحی های زیبایی سینه به شمار می رود که در حال حاضر بسیار مورد توجه قرار گرفته و محبوبیت ویژه ای بین بانوان یافته است.

متقاضیان این جراحی زیبایی ، عموما با سوالاتی روبرو هستند که در ادامه به پاسخ برخی از متداول ترین این پرسش ها پرداخته ایم.

آیا عمل لیفت سینه درد دارد ؟

از آن جا که عمل ليفت سينه تحت بیهوشی عمومی انجام می شود ؛ هیچ گونه دردی در حین عمل ، متوجه بیمار نخواهد بود.

در خصوص درد احتمالی بعد از جراحی ليفت سينه باید گفت که میزان آن بسته به آستانه تحمل درد ، در هر فردی متفاوت خواهد بود ؛ اما به طور کلی درد ناشی از عمل ليفت سينه ، بسیار جزئی می باشد.

با این وجود ؛ جراح پلاستیک به منظور تسکین درد پس از عمل ، داروهایی را برای بیمار تجویز می کند.

دوران نقاهت عمل لیفت سینه چه مدت است ؟

بطور کلی از سر گیری ورزش های سبک بعد از حدود ۶ هفته جایز می باشد ؛ البته توجه داشته باشید که حداقل تا ۳ ماه بعد از جراحی ليفت سينه انجام فعالیت های سنگین ، ممنوع است.

آیا جراحی لیفت سینه سبب از بین رفتن حس سینه ها خواهد شد ؟

این پرسش ، از رایج ترین سوالاتی است که افراد متقاضی عمل جراحی ليفت سينه در جلسه مشاوره از جراح معالج خود می پرسند و بابت آن ابراز نگرانی می نمایند.

قاعدتا در صورت انتخاب یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی متبحر و با تجربه و بکارگیری تکنیک صحیح برای انجام این عمل جراحی این عارضه به حداقل می رسد ، ولی بطور کلی اگر چه در درصدی از موارد این مسئله اجتناب ناپذیر است ولی معمولا با گذشت زمان بهتر می شود.

لیفت سینه

آیا عمل لیفت سینه عوارض دارد ؟

جراحی ليفت سينه مثل هر عمل جراحی دیگری ، ممکن است عوارضی به دنبال داشته باشد ؛ این اتفاق در صورت انتخاب نادرست جراح ، تشدید می گردد.

لذا توصیه می گردد ، قبل از انجام عمل ليفت سينه نسبت به انتخاب جراح پلاستیک کار ازموده و ماهر به خوبی تحقیق کنید.

از عوارض احتمالی عمل لیفت سینه می توان موارد ذیل را نام برد :

• خونریزی و عفونت
  • عدم تقارن سینه ها
  • نکروز هاله سینه
  • اسکارهای برجسته

چه مدت بعد از عمل لیفت سینه ، نتیجه جراحی قابل رویت خواهد بود ؟

در همان روز جراحی ليفت سينه ، تغییرات اولیه بر روی سینه ها ملموس خواهد بود ؛ البته به دلیل وجود التهاب و تورم ناشی از عمل برای مشاهده نتیجه نهایی باید حدودا 4 الی 6 ماه صبر کرد.

هزینه جراحی لیفت سینه چقدر است ؟

برای آن که بتوانید از هزينه عمل ليفت سينه مطلع گردید باید پس از یافتن بهترین فوق تخصص پلاستیک ، نزد وی رفته و با انجام معاینات لازم و داشتن مشاوره با او نسبت به هزینه های مربوط به آن آگاهی کسب نمایید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس با ما